Post by perboladische on Feb 5, 2022 19:34:52 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Planet Craft: Mine Block Craft ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Planet Craft: Mine Block Craft IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats onbeperkt kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Planet Craft: Mine Block Craft 2022 version ▞▞▞
Sorry, ik kan je geen 4 of 5 sterren geven, omdat het spel moet worden verbeterd over hoe je meer hout kunt zoeken? Er zijn een klein beetje bos, dus ik besluit er voorzichtig mee om te gaan, de afbeelding is niet slecht
120 ideeën over Block craft 3d - Pinterest
Planet Craft 3D-game is gemakkelijk te begrijpen, heeft verschillende dieren en is absoluut gratis. Gewoon geweldig😍😍😍
Ik vind het niet zo leuk als ik vooruit loop, om de een of andere reden gaat het scherm omhoog naar rechts, dan naar links, het stoort me zo VEEL!!!!!!!!!! >~<
Ik vind het echt een leuk spel, maar er zijn veel advertenties, dus wees voorzichtig en het is een beetje moeilijk
Ik vind het spel zo leuk, maar mijn probleem is dat als je het spel heel lang speelt, het spel vertraging krijgt.
Planet Craft for Android - APK Download
Ik wil zelf een huur maar ik moet de hele tijd wachten het precies een uur voordat ik op mijn huur mag
planetcraft - PLAYBOARD
Geweldige game, maar erg gestoord, na een lange tijd offline spelen om te overleven, begint mijn wereld te bevriezen en dan kan ik geen blokken plaatsen. Misschien als ze dit zouden oplossen, zou ik het een 5-sterrenbeoordeling geven, maar niet eerder?
Planet Craft: Mine Block Craft Aventură ljz
Ik beoordeel het 2 sterren, voeg er nog veel meer dingen aan toe en maak het alsof iemand op onze server is, zodat we hem / haar van onze server kunnen verbinden en voeg er een drietand aan toe, dan zullen ik en mijn andere 6 vrienden het beoordelen 5 sterren dus neem deze opmerking serieus.
Goed spel, maar is er een functie die creatieve multiplayers uit mijn land kan blokkeren omdat trollers wol en knutseltafels over mijn bouwwerken leggen als ik om hulp roep, komen er meer trollers en dan wordt mijn bouwwerk door hen vernietigd. Ik wil alleen bepaalde mensen in mijn builds laten en geen trollers. Maak ook een meld / ban-knop zodat ze worden verbannen en het niet nog een keer doen. Dank u!
De beste in zijn soort tbh, heeft naar mijn mening wat meer details nodig, zoals: dorpen en dorpelingen in offline overleving, enkele bugs repareren zoals kisten die na een tijdje niet openen, zelfs als je ze breekt, geen van je items verschijnt en jij ze kwijtraken, of nog beter, een FAQ in de vergadering plaatsen, met snelle bugfixes? En misschien kun je je eigen karakter en downloadskins en mods aanpassen. Maak een website waar mensen hun wereldkaarten samen kunnen delen. Voeg vaker grotten toe. Ik heb er geen gevonden. ❤❤❤❤❤❤
Planet Craft: Mine Block Craft Adventure ewv
Ik vind dit spel erg leuk ... er is een probleem, ik denk dat de texturen te realistisch zijn, maar dat is waarschijnlijker omdat ik de minecraft gebruik. Ik zou ook graag biomen en meer items willen, hiermee zou je een minecraft kunnen zijn Gelijk
deze game heeft wat sfkin ass lag-problemen, vrienden kunnen dom zijn, mobs kunnen te moeilijk zijn om te raken, een blok plaatsen zal niet werken!!!!!!! freaking deze game is onzin en lelijke dis-game moet nu worden bijgewerktwww!!!!!!!!😲😡😠👺😡😡😡😡😡😡
Spel is geweldig, hier een paar suggesties: 1: Maak sluipen realistisch zoals in minecraft 2: voeg een gevoeligheidsinstelling toe, omdat het moeilijk is om te pvp als ik het scherm 10 keer moet bewegen om me om te draaien 3: voeg een onderwereld toe, dat zou zijn geweldig 4: zorg ervoor dat we alles in de creatieve modus hebben, want ik zocht naar bepantsering in de inventaris van de creatieve modus, maar die werd niet weergegeven. 5: censureer slecht woord, de slechte taal loopt uit de hand. Bedankt voor het lezen van mijn recensie!
Ik vind het jammer dat de game Duits is om te voorkomen kan ik de Taal knop niet vinden jullie kunnen zorgen dat als de game joind De taal op Nederlands of Engels int begin
ALLE NIEUWE UPDATES OP PLANETCRAFT - YouTube
Heel goed, maar de reden dat ik vier sterren plaats, is omdat er geen bedden in de overlevingsmodus zijn en als het nacht is, sterf je en verlies je spullen in plaats van niets tijdens het slapen, dus goed spel maar geen bedden.
(ik weet niet wat ik moet zeggen) .......... hallo ik hou van de gameplay, het is de beste, maar soms zijn je ipads te traag om te downloaden, maar verwijder gewoon wat games en het zal werken, maar de vertragingen oplossen, omdat ik soms stop met bewegen (heel raar toch?) en ja.....heel raar ik wou echt dat dit spel beter was, zodat ik 5/5 sterren kan maken.
°•♡~Je moet muziek, ravengers, leads toevoegen, portals laten werken in privékaarten, en Mabye dat je nu prestaties kunt voltooien. In privékaarten, voeg extra coördinaten toe In privékaarten zodat het boslandhuis er kan zijn, willekeurige nieuwe tempels , Voeg dorpen toe, maak gebruik van smaragden, voeg plunderaars toe, en een klein ding over het maken van aangepaste skins voor jezelf, en voeg emotes toe Kort voor dansen, en nog veel meer als je kunt, met vriendelijke groeten The PlanetCraft Makers~♡•° ☆☆☆
Dit is een prachtig spel; Ik zou graag zien dat eten en mobs in de creatieve modus worden geïntroduceerd, evenals enkele nieuwe blokken, in de toekomstige update! Ik heb veel Minecraft-klonen gespeeld en dit is een van de beste.
Was vroeger dol op dit spel, maar haat het nu. Zoveel giftige spelers, zoveel mensen die vrouwelijke spelers seksueel lastigvallen, zoveel hackers, zoveel bugs. Mijn basis werd overvallen door een hacker die naar me teleporteerde en me doodde, telkens als ik hem sloeg, zei hij dat ik geen vrienden kon raken. Ik kende de man niet eens. Ik zag hem ook bij spawn mensen doden zonder in gevechtsmodus te komen. Zijn naam is leider KINGWOLF Clan Wolftakers. Ik kan niet meer typen, maar je snapt het idee.
Flying Limo Robot Car Transform: Police Robot Game Macəra cwyb
Voeg bedden toe meer blokken om een vriend te raken en een portaalopdracht te blokkeren, het is goed, maar voeg deze dingen toe en het spel zal beter zijn. Doe het, ik zal je 5 sartrs geven.
Dit is een buitengewoon merkwaardig spel. Het is superieur dan minecraft. Het is bovendien een online en offline spel. We zullen dit spel spelen met onze vrienden...
Planet Craft: Block Mini World Aventura uvtu
Ik kan mijn speler soms niet bewegen en ik ben er HEEL ERG geïrriteerd over. al het andere is goed, maar kan ook een probleem zijn. hoop dat dit iedereen helpt die dit leest..
Mini Block Craft - Nieuwste Versie Voor Android - Download Apk
goed
Dit zal een geweldige game zijn als ik een groter scherm had met alleen een 5 inch scherm. En als ik in de creatieve modus was, kostte het me om te overleven. Ik ben iemand die niet van grappen of verdriet houdt. Maar verder dan dat goede werk
Ik heb deze app net gevonden en mijn broer deelt nooit zijn switch minecraft-game en ik was op zoek naar minecraft, maar degene die ik wilde was $ 7 39 verandering, dus dit is een goede game ga zo door met het goede werk
Minecraft Wiki - Fandom
verschrikkelijk alles. de meest vreselijke game die ik ooit leuk vind, is block craft 3d als iemand aan het lezen is, dus ga naar block craft 3d!.
Gewoon leuk aboneer op mijn kanaal UberMarkGames
Lees recensies, vergelijk klantbeoordelingen, bekijk schermafbeeldingen en lees meer over Planet Craft: Mine Block Craft.