Post by perboladische on Feb 5, 2022 19:56:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Scary Stranger 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Scary Stranger 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Scary Stranger 3D 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er ok personlig, jeg liker ikke, men det er bra
Jeg kan ikke laste ned dette spillet. Den trenger wifi. Løs dette problemet så jeg kan spille det. Gjør noe for å fjerne muligheten til wifi og å laste ned med mobilnett.
Blu-ray 3D · 4K Ultra HD · Merchandise ... RPG (83); Schlager (56); Sci-Fi (650); Simulator (57) ... LEGO Star Wars (26); LEGO Stranger Things (1)
Dette spillet er veldig dårlig, det åpner ikke, vennligst fiks dette problemet når jeg åpner dette spillet, bare det viser scary stranger 3d og bildet av det, vennligst hjelp
ok, jeg elsker dette spillet, men det er bare ikke nok nivåer til at det er et spill, og noen lydeffekter vil være en fin touch.
Det er mange problemer jeg har prøvd å spille dette spillet på youtube-kanalen, men det fortsetter å henge og spilleren min slutter å bevege seg hver gang jeg når nivå 4. Og dette har også blitt bevist på youtube-kanalen min, alle har sett dette og prøver å slette feil så skal jeg prøve dette
Jeg liker ikke det grønne ansiktet til den fremmede og endringene i dette spillet Vennligst fiks det
Dette spillet 🎮 er bra 👍 men det er ett problem at hvorfor ber det om penger?💸💰 Dette er et veldig ekkelt problem, 😒😠 vær så snill å fikse det ☹️ raskt.
Scary Teacher 3D Gameplay · 3:58 · Scary Teacher 3D The Chill Factor (Android, iOs) · 38 views1 day ago ; Popular uploads · 6:13 · Games for Kids Cars Adventure BLACK
Jeg vurderer dette til 3 år før dette spillet har vært ute en stund og har bare 12 nivåer som hvorfor kan du ikke legge til flere, men annet enn at dette spillet er morsomt
Bare ett problem som er energidrikk. Hvis du ikke har energi, kan du ikke spille dette spillet. Hvert nivå gir 50 mynter og 1 energi som er på 100 mynter eller vi må se annonse. Hvis vi ikke samler energidrikk på nivå 1, så kan vi ikke kjøpe energi og ikke spille dette spillet.
Det er første gang jeg spiller dette spillet, jeg håper det er enkelt😊 elsker deg
Ny oppdatering så kjedelig og i den gamle sier de hva de skal gjøre, men i denne må vi finne en måte selv, vennligst endre denne oppdateringen
På nivå 9 prøver du mange måter, men likevel blir du fanget av naboen og på nivå 12 kommer ikke uglen inn, så du blir alltid fanget av naboen. Fra min side er det en største tommelen ned, vennligst ikke last ned denne appen, den kaster bare bort GB og kaster bort pengene dine
Hvorfor ny oppdatering ikke vises i playstore, selv om jeg har Android 10. Fortell meg noen
Spillet er ikke dårlig, bare jeg trenger energi og jeg kan ikke spille spillet fordi jeg fortsetter å kjøpe ny energi hvis det stopper, vil jeg ikke hate dette spillet i det hele tatt.
Det er et veldig bra spill, og jeg kommer til å gi det 3 stjerner fordi det bare er 12 nivåer, men tross alt er det et fantastisk spill, lag flere spill som skumle lærer og dette spillet og legg til flere nivåer i det
Kjedelig spill, jeg likte det ikke i det hele tatt. Du må få til å få naboen til å gråte det er fint, men likevel..... Jeg er ikke fornøyd med det ☹️ fordi det bare har 12 nivåer😡😡 det gjør spillet verre de som tenker å installere dette spillet, vær så snill å ikke . Og hvis du vil installere vil du være enig med meg .plz oppdater dette spillet Jeg ber om dette til skaperen 😠
Rocket Car Ball ስፖርት speq
Dette spillet er kult! Men jeg har et problem! Da spillet ble lansert tidligere kan jeg ringe på døren og distrahere Mr. Grumpy, men nå fungerer ikke ringeklokken i det hele tatt. Og selv om jeg ringer sirenen til bilene ignorerer Mr. Grumpy det fullstendig. Men i Scary teacher 3d kan jeg enkelt ringe på døren og distrahere Miss T. Men i Scary stranger 3d er det ingen måte jeg kan distrahere Mr. Grumpy. Så det blir veldig vanskelig for meg å fullføre nivået. Håper Z og K-spill vil passe på dette.
du har favorittkarakterene mine i dette spillet, og da hadde de ikke en god idé om hvordan fremtiden ville bli. det er ikke fantastisk🤬🤬🤬
I den gamle versjonen har stangeren et gammelt hjem og hagen har ikke svømmebasseng. Reduser vekten til 200 mb😡 den er veldig treg å installere😥 den er dårlig😠
Dette spillet er kjempebra, jeg er forelsket i dette spillet, men det eneste problemet i dette spillet er at det bare har 12 nivåer, og jeg vil at dette spillet skal fortsette kapittel 2 også, og jeg håper at du vil fortsette å lage disse fantastiske spillene 🙂, og min tilbakemelding handlet bare om dette, det er det nå, jeg håper at du vil lage kapittel 2 også, og det viktigste er takk for dette herlige spillet. Jeg elsket dette spillet mye.☺️
Jeg liker dette spillet, og det er for bra, men problemet er at det ber om penger for neste nivå. Vær så snill, prøv å lage nivåer uten å ta penger, og jeg har også spilt skummel lærer 3d det er samme problem i det spillet 😣
Takk for at du fikset problemet 😄😄
Scary Stranger 3D Simulatie vzi
JEG FINNER IKKE VANNET, PÅ NIVÅET DER DU GJØR NABOENE VARM VED Å SPISE KYLLINGEN, DETTE SPILLET ER HELT LAMT!
Flott spill... Men jeg tror at det burde være noen ledige spor eller ledetråder for å gå gjennom planen på hvert nivå. Vel, jeg synes den gamle oppdateringen var ganske bedre enn denne.
dette er det beste spillet noensinne, men en gang i blant vil det være en annonse på fem til ti sekunder, og noen ganger vil den frigjøres i fem sekunder. Jeg er adictidd og du vil være til! det gir deg forskjellige oppgaver jeg er 13 år det er ikke skummelt at en femåring kan spille det! håper du koser deg!
Dette spillet er favoritten min, men jeg har 2 problemer jeg har ikke energi og alle nivåene jeg ser på hun trenger klokkeannonsen og penger som en skummel røver og skummel lærer 3d
Dette spillet er fantastisk, men det tar tid å bevege seg rundt for å se, og dette kan forårsake et problem for meg, men hvis dette problemet går, er dette spillet kjempebra for meg.
Det er et veldig dårlig spill, jeg ville gitt det 5 stjerner hvis det hadde flere spøk, jeg ville gitt det 5 stjerner, så det burde ha mer spill, flere spøk og en ting til at det er et fint spill og det burde ha mer energi på steder
Ninja warrior: legend of adventure games - spill av TOH Games
Det er et fint og så avslappende spill når vi er i frustrasjon, vi kan gjøre spøk på den fremmede og vi kan slappe av, men ett problem når vi åpner dette spillet vil skjermen bli svart, så går jeg tilbake til startskjermen igjen. til spillet, men det er det samme som jeg prøvde slik 9,10 ganger, vennligst sjekk dette problemet
bra jj